SVP Memoir 8

Discussion: 7 034 5 Dernière réponse

Posté par

Le dernier en date était celui sur Sue (Brochu) ... là c'est un spécial Majungasaurus (Gigy va être content):

Sampson, S. D. & D.W. Krause (eds.) 2007. _Majungasaurus crenatissimus (Theropoda: Abelisauridae) from the Late cretaceous of Madagascar. SVP Memoir 8. 184 pp.

1- Krause, D.W., S.D. Sampson, M.T. Carrano & P.M. O'Connor. Overview of the history of discovery, taxonomy, phylogeny, and biogeography of _Majungasaurus crenatissumus_ (Theropoda: Abelisauridae) form the Late Cretaceous of Madagascar. 1-20.

2- Rogers, R.R., D.W. Krause, K. Curry Rogers, A.H. Rasoamiaramanana & L. Rahanarisoa. Paleoenivronment and paleoecology of _Majungasaurus crenatissimus (Theropoda: Abelisauridae) from the Late Cretaceous of Madagascar. 21-31.

3- Sampson, S.D. & L.W. Witmer. Craniofacial anatomy of Majungasaurus crenatissimus (Theropoda: Abelisauridae) from the Late Cretaceous of Madagascar. 32-102.

4- Smith, J.B. Dental morphology and variation in _Majungasaurus crenatissimus (Theropoda: Abelisauridae) from the Late Cretaceous of Madagascar. 103-126.

5- O'Connor, P.M. The postcranial axial skeleton of _Majungasaurus crenatissimus (Theropoda: Abelisauridae) from the Late retaceous of Madagascar. 127-162.

6- Carrano, M.T. The appendicular skeleton of _Majungasaurus crenatissimus (Theropoda: Abelisauridae) from the Late Cretaceous of Madagascar. 164-179.

7- Farke, A.A. & P.M. O'Connor. Pathology in _Majungasaurus crenatissimus (Theropoda: Abelisauridae) from the Late Cretaceous of Madagascar. 180-184.

----------
Edité le 20/06/2007 à 21:12 par lolo

Posté par

J'ai deja posté ce lien dans un autre sujet, mais le revoila, tout y est:

http://www.4shared.com/file/19057895/f2446e8f/JVP_Majungasaurus.html

Posté par

Oui mais j'ai cru voir que cétait payant, (ça se trouve vu l'hure c'est peut etre tout simplement moi qui était pas doué )

Posté par

Comment on télécharge là dessus mark?

Posté par

J'ai expliqué dans l'autre topic comment on fait, et c'est pas payant! mais si vous vioulez me payer j'accepte